الاثنين، 21 يونيو 2010

عدنا بعد غياب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مش قادرة أتخيل ان سنة بحالها مرت منذ اخر مرة دخلت فيها مدونتي

بجد فوجئت

اي نعم انا عارفة اني بعدت لفترة مش قليلة بس ما كنتش متخيلة ان سنة بحالها عدت وشوية ايام فكة كده

العمر بيجري يا جدعان

على فكرة وحشتوني جدا

السنة اللي فاتت كانت مهمة بالنسبة لي

ربنا اكرمني ببنوتة صغنتوتة عندها دلوقتي 6شهور وشوية فكة برده ههههههههههههههه

وبما انها البكرية زي ما بيقولوا واتولدت في الغربة وماكنش حد جنبي

احتست فيها انا وابوها اخر حوسة

وتحولت هذه المولودة البريئة من أول لحظة طلعت فيها للدنيا الى حقل تجارب بنتعلم فيه كل حاجة من الصفر

ما انا برده معذورة يا اخوانا

عمري ما شيلت طفل حديث الولادة قبل كده بس الحمد لله ربنا سترها وعدت على خير

ورجعت لمدونتي الحبيبة

وحشتيني يا مدونتي

ووحشتوني كلكم

كفاية كده بئى علشان الحق اخد لفة على مدوناتكم قبل ما البنت تصحى

سلام


هناك 6 تعليقات:

موناليزا يقول...

حمدالله على السلامة
ومبروك على النونة:)
ربنا يخليهالكم ويبارك لكم فيها

هديـــل الـروح يقول...

وحشتينى وحشتينى وحشتينى جدا..بجد مبسوطه انك رجعتى ياااه والله انا اسفه انى قصرت معكى الفتره اللى فاتت حاولت اتصل عليكى فى البيت كذا مره محدش رد عليا .وحاليا التليفون عطلان هههه حظك بقى ..بصى انتى ليكى زياره مخصوصه ان شاء الله من ضمن خططى المستقبليه للأجازه بس ادعبلى الامتحانات تخلص على خير هخلص على منتصف الشهر الجاى بإذن الله واجى اشوف مريم..سلميلى عليها

ملكة في بيتي يقول...

موناليزا

الله يبارك فيكي يا جميل

بجد وحشتيني قوي

************
هديل الروح

ربنا يوفقك في امتحاناتك يارب

خططك مش موضوعية خااالص

الا اذا كنتي ناوية تزوريني في السعودية ههههههههههههه

انا كمان حاولت اتصل عليكم كتير بس ما عرفتش اوصلكم

يلا خير نتقابل الاجازة الجاية باذن الله

هديـــل الـروح يقول...

خير ان شاء الله ..انا فعلا بعد ما كتبتلك عرفت انك سافرتى ..تروحى وترجعى بالسلامه سلميلى على مريم ..هستناكى الاجازه الجايه باذن الله

كلمات من نور يقول...

الحمدلله على السلامة

معلش دايما أول بيبي كده بيكون حقلا للتجارب وخاصة في الغربة ..


http://img121.imageshack.us/img121/4467/azkarmtnawea0017.jpg

كلمات من نور يقول...

عيد سعيدة يا ملكة في بيتها